webmail
Telestrada

Internet i telefon proste i tanie jak nigdy dotąd !!!

Tylko u nas komórka bez limitu za jedyne 17,99 zł!

Klient indywidualny

Klient biznesowy

SmsContact/VoiceContact

Usługa SmsContact


Usługa SMSContact to prosty sposób na wysyłanie wiadomości SMS. Usługa zapewnia skuteczny sposób docierania do Twoich klientów, pracowników i firm współpracujących. Dzięki nam w prosty sposób przypomnisz swojemu klientowi o wizycie lub terminie płatności, przeprowadzisz akcje marketingowe, poinformujesz o ważnych wydarzeniach i spotkaniach.


Cechy systemu:

  • system umożliwia wysyłanie pojedynczych lub zbiorowych wiadomości,
  • wiadomości mogą być wysyłane od razu lub o określonej dacie i godzinie,
  • system może współpracować z innymi systemami informatycznymi,
  • użytkownik ma do dyspozycji listę wiadomości wysłanych, książkę adresową, możliwość grupowania odbiorców i importowania list adresowych,
  • użytkownik ma możliwość importu wcześniej przygotowanej listy wiadomości,
  • wiadomości oczekujące na wysłanie mogą być edytowane lub kasowane,
  • wiadomości mogą być wysyłane ze strony www.smscontact.pl lub z dowolnego programu pocztowego - usługa mail2sms ,
  • wiadomości odbierane są pod numerem skróconym.
Więcej informacji znajdziesz tutaj


Usługa VoiceContact


Usługa VoiceContact to prosty sposób na przekazywanie wiadomości głosowych przy wykorzystaniu syntezatora mowy (zamiana tekstu na mowę) i/lub plików dźwiękowych. Usługa pozwala na szybkie i proste personalizowanie wiadomości, co ma istotne znaczenie w przypadki konieczności dotarcia do dużej liczby odbiorców i przekazania im różniących się informacji.

 

Cechy systemu:

  • system umożliwia masowe przekazywanie personalizowanych informacji głosowych,
  • informacje mogą być przekazywane przy wykorzystaniu wcześniej nagranych plików dźwiękowych lub syntezę mowy (zamiana tekstu na głos),
  • plik dźwiękowy może znajdować się na początku lub na końcu wiadomości,
  • usługa umożliwia wykonanie przez adresata wiadomości oddzwonienia na podany wcześniej numer, co pozwala firmie realizującej kampanię na aktywny kontakt z klientem,
  • kampanie mogą być realizowane w określonych godzinach i dniach tygodnia,
  • kampanie mogą być tworzone na podstawie importowanych plików zawierających listę numerów i wiadomości,
  • wiadomości mogą być wysyłane do pojedynczych adresatów lub grup odbiorców wybieranych z książki adresowej,
  • użytkownik może edytować kampanie oczekujące na realizacje i śledzić przebieg realizowanych właśnie kampanii,
  • kampanie zakończone posiadają statystyki, umożliwiające analizę wyników kampanii.

 Więcej informacji znajdziesz tutaj

Jakość indywidualnej obsługi i rozsądne ceny doceniają wszyscy nasi Klienci.